Monday, March 30, 2009

HaRi2 yG kU LaLui...

Assalamualaikum..kepada diri aku...hah..agak bosan la..ape aku cakap ni...entahla..duk umah je..kadang2 je kuar..tu pun g bersenam..mane x nye, asyik lepak2 je..nanti boroi plak..hahaha..aku kan jenis yg bersukan..baru2 ni aku g men badminton..penat jugak..dah lame x wat senaman..dlu skol..bleh la, ade kelas pendidikan jasmani..(rindu ar skol!!!walaupun kadang2 malas nak g...haha). ni aku baru balik dari men bola, lepas mandi sume, baru aku update blog ni...thankz kat nizam, shafiq sharan, syafiq khairudin, jeevan, arif, afiq, amirulhakeem coz join men td..ohya!!xlupe pd aliff&zabri yg memeriahkan lg(walaupun x men).. team aku menang..3-2..huhuhu..bangga tu..tmbah2 aku pun score 1 gol..gol cantek plak 2...hehehe..team aku-afiq, syafiq khairudinm, & jeevan...korg sume mmg gempak...silap2 leh join pasukan negara!!!hahaha(jgn kembang plak...) tp 1 je yg xbest...cuaca...panas terik 2..pagi2 pun dah panas...sinaran mentari yahg begitu bahang...(apsal skema sangat ni..)baru men bola skit, dah berpeluh sangat2...pe2 pun aku memg enjoy tadi!!!huhuhu..lg ramai, lg gempak kan....esok ghazmil ajak g men futsal plak..biasela orang harapan la kan..hahaha(gurau je la). entahla..mak aku bagi ke x..harap bagila...(plz mama....). k lah..2 je kot...MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA!!! adios..wasalam... :D

No comments: